آموزش سخنوری و سخنرانی

آموزش سخنوری سخنرانی زبان بدن

آموزش سخنوری و سخنرانی

آموزش سخنوری سخنرانی زبان بدن

در روزگار ما، که عصر ارتباطات نام دارد هر انسان مترقی، پیشرو و مدرن امروزی که به دنبال رسیدن به اهداف بلند خود می باشد در حقیقت هر چه دارد از ایجاد ارتباط مؤثر است و هر آنچه ندارد از عدم ارتباط مؤثر می باشد. در حوزه ی ارتباطات کلامی و حتی غیر کلامی نقائص و نقاط ضعف فراوانی وجود دارد که اگر نتوان این مشکلات را در برقراری ارتباط مرتفع نمود قطعاَ مسائل فراوانی در رسیدن به خواسته های ذهنی و قلبی ایجاد می گردد. در حوزه ی ارتباطات کلامی دسته ها و انواع گوناگونی امروزه وجود دارد که از آن جمله می توان به مذاکرات، مناظرات، مباحثات، گفتگوها و حتی سخنرانی اشاره کرد که هر کدام متناسب با خواستگاه عالی خود سعی در برقراری رابطه ی مؤثر انسانی نموده و در واقع همگی به دنبال «فهمیده شدن»» می باشند. هر انسانی باید بداند که امروز باید مسلح و مجهز به فنون ارتباطات کلامی و غیرکلامی باشد تا در عرصه های مختلف زندگی به آنچه باید نایل شود.
مجموعه ی آموزشی سخنوران بر پایه ی همین هدف به عنوان اولین و تنها مرکز آموزش تخصصی فنون سخنوری و ارتباطات مدت ها است که نسبت به این مهم سعی و جهدی ویژه نموده تا با آموزش افراد متخصص در زمینه های گوناگون ارتباطی به رشد و بالندگی میهن عزیز اسلامی کمک نماید. در همین راستا تا به امروز تلاش شده تا با استفاده از راه های متعدد آموزشی این نیاز را مرتفع نموده تا همگان بتوانند در این مهم به مهارت لازم دست یابند. به امید روزی که هیچ منازعه و مناقشه ای در نارسایی کلام نباشد.
موسسه سخنوران باهدف ارتقاء سطح کیفی دانش کلامی ایرانیان وتحول در منطق زبانی در سال 1388 تاسیس شد .
این مجموعه به عنوان مرکز تخصصی آموزش سخنوری حرفه ای و فنون ارتباطات کلامی ، و غیر کلامی از طرق مختلف آموزش اعم از حضوری، غیر حضوری و الکترونیکی افراد بی شماری را تا به امروز آموزش داده است .
باشد که با حمایت شما علاقه مندان و جویندگان دانش و حقیقت دوام سخنوران پایدار ماند.

دوره های سخنرانی در تهران

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۲۵ ب.ظ

یکی ازمهمترین علل مراجعه وحضوردانش پژوهان ومتقاضیان شرکت در دوره های سخنوری  ، که دراغلب موارد توسط ایشانن مطرح میشود،ترس و اضطرابی است  که در  هنگام مواجهه باا مخاطبین  ولحظه سخنرانی بر آنها غالب می شود ( نگران نشوید، ترس از سخنرانی ، یکی از ترسهایی است که بیشتر مردم با آن مواجه هستند)

بهتر است بدانید هنر سخنرانی استعداد ذاتی نیست  که طبیعت در بعضی از افراد  به ودیعه گذاشته و سایرین از آن بی بهره باشندد بلکه مثل بازی گلف است که هر قدر بیشتر تمرین کنید ورزیده تر خواهید شد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید؛برخی اشخاص درهنگام سخنرانی می توانند مطالب بهتر و جذابتری  را عنوان کنند ،زیرا حضور درر جمعیت آنها را تحریک کرده و مثل این است که به آنها مطالب جدیدی را الهام می کند.

گاهی اوقات ممکن است تصور کنید که این فقط شمایید که ازارائه سخنرانی می ترسید، اما خوب است بدانیدکه اغلب سخنرانان معروف دراولینسخنرانی های  خود باهمین مشکل مواجه شده اند ، به طوری که گاهی حتی حس می کردند "در مقابل جمعیت فلج شده اند."

یکی از سخنرانان معروف می گفت:دو دقیقه قبل از سخنرانی ، ترجیح می دهم شلاق بخورم ولی سخنرانی نکنم، اما دو دقیقه قبل از پایان سخنرانی ترجیح میدهم گلوله بخورم اما سخنرانی ام قطعع  نشود.

بنابراین ، اگر شما هم تعلیمات لازم برای سخنرانی کردن را بیاموزید روزی خواهد دید که سخنرانی در شما نه تنها ایجادد ترس و خجالت نکرده ، بلکه برایتاننوعی از احساس لذت را به ارمغان خواهد آورد .

در خاتمه بهتر است  بدانید (مهمترین وسیله برای غلبه بر ترس ، تمرین است) ترس نتیجه ی ندانستن و ندانستن ، نتیجه ی نداشتن تجربه و تمرین است ،پس با تمرین زیاد، ترس را در خود از بین ببرید.

در هنگام یادگیری هر چیز تازه ای ، مثلا زبان فرانسه ، بازی گلف یا فن سخنرانی ، پیشرفت ما هیچگاه تدریجی و یکنواخت نیست بلکه جهشی و ناگهانی انجام می گیرد.یعنی به یکباره پیشرفت می کنیم و بعد ممکن است چند هفته ای را در حالت رکود به سرببریم و یا حتی پسرفتکنیم.روانشناسان این دوره های رکود را منطقه یکنواخت منحنی یادگیری می نامند.ممکن است مدتی در این مرحله بمانیم.ولی دوباره شروع به پیشرفت خواهیم کرد و این مرحله را پشت سر خواهیم گذاشت .بعضی افراد از این حقیقت غافل هستند ودر نتیجه وقتی در دوره ی یکنواخت یادگیری می افتند نومید شده و دست از تلاش می کشند.

در صورتی که اگر به تلاش و پشتکار خود ادامه دهند همچون هواپیمابه پرواز در آمده و سیر صعودی را در یادگیری در پیش می گیرند.

گاهی مهمترین فرق شما با دیگران این است که در کار خود پشتکار دارید.

آموزش سخنرانی و فن بیان :کانون سخنوران

مدرس فن بیان:استاد حسینیان

مدرس سخنرانی:استاد حسینیان

مدرس سخنوری:استاد حسینیان

آموزش سخنوری و فن بیان:استاد حسینیان

مدرس زبان بدن:استاد حسینیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی